Snart på väg

2008-07-17@15:33:52
Hej hallå! Wow, vad tiden går fort när man har mycket att göra! Gick upp sju imorse och tog min bicicleta hem från Kajsa och Sebastian. Sen somnade jag om hemma. Vaknade lite vääl sent och kände den smygande hetsen komma eftersom Sandra kommer och hämtar mig efter fyra någon gång. Haha, men effekten på mig av sånt blir bara att jag segar ännu mer. Så nu sitter jag här i morgonrock utan att ha packat ett jota. Lagt in musik på Ipoden har jag däremot gjort och det är ju überviktigt. Helt klockrena spellistor, Sandra kommer tappa hakan. Jag kommer spela TTA - Make it happen, Hercules & Love Affair - Blind, Lady Gaga - Just dance, Sam Sparro - Black & Gold, Robyn - Cobrastyle och Moby - Honey så mycket att sandra tappar öronen också. Nu blir det bara att dricka lite thé sen ska jag faktiskt packa. Allt på en gång. Det borde ju gå fort. Det är så mycket som ska med bara. Men med bra musik på hög volym går allt!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0