all summer long

2008-07-15@10:16:22
Godmorgon och goddag! Kom precis in från en liten joggingrunda såhär på morgonkvisten. För mig är det föresten inte så mkt morgon eftersom jag varit uppe sen sju. Men det har varit en bra början på en bra dag känner jag. Ska snart ringa och boka körlektion till nästa vecka och efter halv tre någon gång kommer Marre hit på besök med moppen. Vi MÅSTE ta en tur med den sen, det är förgrymmat roligt! Den senaste tiden har varit upp och ner, hit och dit. Men jag gillar läget. Det är ju jobbiga saker som gör att man kämpar på och uppskattar roliga stunder mer. Visst är det så. Det har varit Power Meet, Emma-weekend, utgång typ varenda dag (känns det som), grillkväll hos Johanna och en massa massa mer kuligt. Och mer blir det! På fredag tar jag och Sandra vårt pick och pack och pallrar oss ner till Götet. By car! Haha, det kommer bli så jävla awesome. På vägen dit ska vi ta en liten omväg och kolla in H&M's outlet i Borås för att sen åka till Kungsportsavenyn (hette det tror jag) och checka in på Scandic Rubinen där vi ska stanna till söndag. Vi ska både hinna med heldag på Liseberg, uteserveringar, shopping och en massa slappande. Helt kul! Sen är det ju bara en liten vecka kvar så är det flyget till Barcelona som gäller. Gud, min sommar rockar mig själv så hårt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Så därför tänker jag bara njuta av allting! Tjing!


    
    
        
    



Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0