långhelg

2008-06-09@08:29:45
Hoho, vilken helg som sagt. Var dessutom rätt så ledig från jobbet, så det har blivit en hel del tid utomhus och i solen, wonderful. Torsdagen var otroligt rolig! Att se Emma så lycklig och glad värmde mitt hjärta så sjukt mkt, hihi. Var på Sveriges troligen ballaste studentmottagning med helcoolt folk och tre überglada studenter. Jag måste bara säga att hela släkten Damm gör stort intryck på mig, dom är SÅ avslappnade och bara glada hela tiden, och det smittar av sig som bara den! Jag hade farmors gamla klänning som jag sytt om lite och kände mig så somrig så! Efter utspringet och mottagningen så fick vi skjuts ner på stan för att fortsätta festandet och det blev en grymt rolig kväll. På fredagen jobbade jag men när det blev lördag blev Anna-Karin och jag sugna på att sitta ute igen så det blev Lögarängen på dagen och uteserveringar på kvällen. Grymt rolig kväll igen! Nu väntar jobb ikväll, sen ledighet i sju dagar. Jag åker ut på landet till Bergslagen och hälsar på Kristian och Linnea och åker sen vidare till E-tuna för några dagar med faster och farbror. Myspys! Nu ska jag äta klart min frukost, sen träffa Sandra på stan och sen, mina vänner, är det jag och Elin som bokar Barca-resa. Mihihihi.

      Emma var SÅÅ fin!   Elina likaså!
         

Kommentarer
Postat av: Emma

men vad sööööt du är älskade.. jag vill ha filmen och bilderna.. fyfan va cool den där är när jag står på flaket.. värsta proffs-bilden.. den borde du skicka in till länsan ;-)

2008-06-13 @ 17:41:37
URL: http://emmadammdrawings.se

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0