min helg

2008-06-02@10:17:56
Efter jobbet i lördags cyklade jag otippat till skrapan och kajsas lägenhet som var full av partyglada tjejor! Det blev att gå till Bill och Bob's uteservering, som verkligen är skitmysig. Väldigt mycket folk och trångt utav bara den, men vi knixade tills vi fick oss ett bord. Där blev det såklart en massa tjejsnack, sen gick några av oss och käkade korv (en liten ölmänniska hade redan gått hem) innan vi gick hem och la oss. Jag våldgästade Kajsas och Sebastians säng och vi pratade, garvade och käkade glass innan det tillslut blev sovdags.

image4


På söndagen gick jag, Anki och Elin och raggade fik, men eftersom allt var stängt fick Pressbyrån duga. Det blev en skönig frukost i solen med lite tidningar, kaffe och glass. Sen jobbade jag, hur obakis som helst och på kvällen blev det mys med satc. Nu är det snart bara 2 veckor kvar till premiären! Jag l-ä-n-g-t-a-r.

Nu tror jag att jag ska ordna lite i mitt rum, jag har massor med idéer om hur jag vill fixa till det, sen tror jag att jag ska läsa lite nya tidningar ute i solen. Mys.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0