Studenttider

2008-06-04@14:59:38
Imorgon tar min lilla fia Emma studenten, så självklart ska jag fira henne! Ska vara med ända från utspringet tills jag blir den sista gästen som lämnar hennes studentmottagning har jag tänkt. Sen vette tusan vad det blir, men det blir säkert något ultraroligt. Det smittar liksom av sig på mig att alla är så glada, det fina vädret och allt mys. Känns som att det var igår det var vi som sprang runt på stan och sjöng och var så där supernöjda med livet.

Hade dubbelkörlektion imorse som gick piss piss piss, men jag klarade iaf av att fickparkera. Tvivlar dock starkt på att det fenomenet kommer ske igen. Sen fick jag en chock när dom sa att nästa lediga tid var v 28 så jag fick hybris och bokade in 5 lektioner den veckan. Samma vecka som jag jobbar 6 dagar. Åh, vad roligt. Blä.

Ikväll har jag massor att dona med. Har lufsat runt på stan med Elin och Kajsa och lyckades självklart göra av med en massa pengar (kom jag på nyss), men en del av de sakerna var faktiskt viktiga, försöker jag inbilla mig. Nu blir det en lång dusch, sen ska jag slå in paket, sy upp en av farmors klänningar, städa i köket, packa inför imorgon, färga ögonbrynen (!) och om jag hinner måste jag kolla lite på sex and the city så klart. Eller läsa bok. Glömde att jag ska laga mat också. Ska sätta på nån jättetechno-låt så det blir lite fart för just nu är jag så slö som man bara kan bli. Adíos.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0