Uppis

2008-06-26@08:58:34
Whatahell. Haha. Jag suger på att blogga. Bara att konstatera. Men inte fan tänker jag sluta bara för det. Idag vill jag berätta för er att jag gillar livet. Då menar jag alltså mer än vanligt. Det mystiska är att det inte finns nån speciellt anledning. Vädret suger, jag skjuter upp viktiga saker och det mesta är lite halvkaosigt. Men detta till trots mår jag prima. Bara att tacka och ta emot.

Imorrn är det jag och Sandra som åker på spontanresa till vår fina huvudstad. Vi ska spendera upp hela lönen, det kommer gå som smort. Köplistorna är skrivna och nu är det bara tågbiljettsbokning kvar. Fint.

Och ikväll ska vi (med vi menar jag allt som oftast jag, Anki, Elin och Kajsa) äntligen se den där jävligt omtalade satc-filmen. Can't wait. Man ska väl inte vänta sig för mkt, men jag vet att det spelar ingen roll om filmen suger, jag kommer älska den ändå. Så är det. Så innan dess ska jag hinna med en lunchis med Becca, lite övningskörning och doning här hemma. Det ser ut som det blir en fin dag.

Eftersom uppdateringen varit kass kommer en klunga bilder som antagligen är lite slumpmässigt sorterade. Det bästa av det bästa, skulle man kunna säga. Fotbollstittande på Löga och midsommar hos söta Inger till exempel. So long!

         
      

 

Kommentarer
Postat av: folle

åh, ska ni på satc. jag trodde ni hade vart på premiären. jag ska försöka gå nästa vecka, måste ju se den på bio iaf ! :)

2008-06-26 @ 17:40:23

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0