Viva la vida

2008-06-30@09:22:46
Tjohej!
Känns lite tjatigt att skriva 'wow, vilken helg' men what to do? Har haft såååå kul denna helg. Igen. På fredagen drog jag och Sandra våra ass mot huvudstaden och jag måste säga att vi fyndade grymt bra saker! Vi var så effektiva att vi hann med alla affärer vi skulle till och tom hade tid över! Bra jobbat av oss. Och grymt kul. Sen på kvällen drog vi oss ut i Västerås och hade om möjligt ännu roligare. Jag stannade hos Sandra hela helgen och kom inte hem förens sent igår kväll efter jobbet. Nu har jag lite att stå i, mitt rum ser ut som jag-vet-inte-vad. Påsar och kläder överallt, men hälften är faktiskt Sandras. På lördagen skulle jag jobba stängning, så vi hyrde en film som vi såå skönt somnade till. Jag har typ bott i hennes sköna liggfåtölj och jag funderar att återbesöka den inom snar framtid. Hon har det så fint i sin lägenhet att jag blir avis och nästan funderar på att skaffa mig en egen. Men det får bli sen, allt har sin tid, haha. Gud, nu bara babblar jag. Men det här kommer jag leva på den här veckan som kommer bestå till största delen av arbete, arbete, arbete. Men, jag har även kommit fram till att det inte är så hemskt det heller. Speciellt inte nu när det är en massa sköna sommarjobbare där som man kan snacka skit med. Gud, så positiv jag är. Nästan lite läskigt. Jag blir inte ens sur över att det spöregnar ute. Och jag ska cykla till jobbet.





Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0