05:37 AM

2008-11-21@05:42:33
 
Morsning! Kom upp ur sängen för 20 minuter sen. Det är inget ovanligt för mig nowadays. Börjar ju nästan jämt åtta och då äre så det blir. Går upp kanske sex, och lägger mig mellan åtta och nio eftersom jag är ungefär totaldöd då vid den tiden. Ja, herregud. Igår kunde jag inte det dessvärre. Slutade sju och var tvungen att göra pastasallad som jag ska ha med mig idag när jag och Marre gittar iväg till Älvsjö. Yes, vi ska till SACO-mässan. Och jag ska köra! Herre min gud, Maria vet inte vad hon ger sig in på. Sen jag tog körkortet har jag varit nära att krocka två-tre gånger och så sent som i förra veckan var det inte långt ifrån att jag fick rumpen intryckt av en lastbil. Det positiva är väl att de flesta tutar på mig i sådana lägen, så då vet jag ju iaf att jag gör fel. Nu måste jag fixa frojlan och måla naglarna, sen bär det iväg! 
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0