Ljusstaks-tajm!

2008-11-28@08:36:26
 
 
Nu. Nu vill jag börja med att smyga in ett litet i'm sorry  till mina goa sötisar till vänner. Det är liksom så här att jag inte hunnit/tagit mig tid att umgås med er lika mkt på sista tiden som förut. Största anledningen är att jag jobbat som ett svin. Det har varit så mkt att ta in på jobbet de senaste veckorna att jag knappt haft varken tid eller ork att göra andra saker. För er som jobbar vet, att när man slutat är man också helt slut och vill bara sova. Iaf jag. Men nu har jag bestämt att nästa vecka ska bli en light-vecka när det gäller jobbet. Även fast det är som mest just nu. För jag ORKAR INTE. Och jag vill hinna med att göra andra saker också, som att träffa er! Så nu vet ni det. Förlåt än en gång.

Idag börjar jag eleven o'clock. Slutar eight o'clock. Sen ska jag bara hem och byta om lite innan jag ska åka till Carola's place. Hon är så rolig. För i förrgår var jag lite depp på jobbet och det märker den människan på en gång, tror jag. Så då bjuder hon in mig att komma hem till henne ikväll, även fast hon ska få besök av sin väninna från Kiruna. Hon bjöd tillochmed med mig att följa med dom till Sthlm imorgon på en heldag, men då tycker jag att det är lite väl snällt kanske. Så det ska jag inte. Jag menar stackars hennes kompis. Kommer hit för att umgås med Carola och så är jag med där lite på sidan och tränger mig på. Men Carola säger bara, 'äh! hon är minst lika knäpp och pratig som jag, och hon kommer bara tycka det är roligt!' Haha. Hon är en rolig prick, den där Carola :-)

Men nu ska jag ta mig i kragen och hoppa in i duschen, fixa mig m.m. Sen ska jag faktiskt bara mysa här hemma och njuta av alla ljusstakar, änglar och stjärnor som vi satte upp igår kväll. Det lyser så fint och känns så hemtrevligt. Och bara för att jag alltid hade min ängel tänd hela natten när jag var liten, så måste jag ha det nu också, eftersom det är tradition. Att jag knappt kan somna för att det är för ljust spelar ingen roll. Tradition är tradition, punkt slut!

POK!
  
 

Kommentarer
Postat av: follee

vad söt du är vickan:) jo jag vet precis hur det är att jobba mycket och orka inget! vill gärna ses snart, miss you liite ;) du ska inte med ut ikväll dåå?:) skulle va hos kajsa innan:)

2008-11-28 @ 10:37:54

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0