Silly Really

2008-11-17@12:47:44
 
Hej på er alla trogna bloggfans som väntat en evighet på en uppis! Nu är jag här igen. Men fortfarande utan något vettig att säga. Därför kan jag börja med att berätta att jag just gått från att inte ha något liv alls till att ha livet fullt av jobb. Hela dagen, varje dag. Och nu är det snart två veckor som gått utan en endaste liten ledig dag. Frågan är väl vad som är bäst - inget liv alls eller ett liv som är ungefär som att bo i en affär. Troligtvis det sistnämda. Eftersom cashen jag tjänar går direkt ner i resekassan á la Gran Canaria. Men därför har jag alltså inte så mkt att komma med på bloggen. Eller. Jag kan ju skriva och berätta för er hur det går till när man öppnar kiosken, de nya kassorna, hur man använder snabbkassorna, vad det är för skillnad på Bomben, Lången och Mixen och vilken dag det är V65, V64 och V75. Fast det är kanske inte så intressant för er vill säga. Jag bokstavligt talat andas, lever och drömmer om mitt jobb. Är det så här det blir när man blir vuxen?

Skitsamma. Lördagskvällen spenderades med Galenpannan Hartland- no comments. På fredag ska jag, Marre och Sofia till SACO-mässan, på lördag ska jag med K&I på julmarknad i Skultuna och nästa vecka blir det frisörbesök och massage.
 


Hon är redan klar för semester den bruden! 
  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vad jag har väntat på en update!

jag ska också till frisören!! vilken dag ska du dit? å vad ska du göra där? :D saknar dig stumpisrumpis!

2008-11-18 @ 01:12:07
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0