Det börjar verka kärlek banne mig

2008-11-05@10:26:13


Hej hopp. Ja, vad har hänt de senaste dagarna då? Halloweenfirande hos Emma, bio och middag med K (Rallybrudar var bra bra bra!), Bingolottospelande och ja. En massa jobb jobb jobb. Men jag klagar inte. Tvärtom. Det är roligt. För nu händer det så förbaskat mkt på lilla Ettan, iaf för mig. Är i kiosken så mkt som möjligt så jag ska få in lite vana där, var med när Henke stängde den igår och fick testa på det (vi har världens roligaste mynträknarmaskin), nästa vecka är det två dagars utbildning (posten och ica-skolan) och på fredagen kommer de nya kassorna. De verkar hur superbra som helst. Ungefär som självscanning, fast bättre. Och jag kommer stå där och ragga alla kunder dit för att testa. Det är alltså stressigare och svårare på jobbet just nu och jag är helt slut när jag kommer därifrån. Men som sagt - ROLIGT.

Bla bla bla om det. Idag ska jag träffa Becca på stan. Lite lunch och sen ska vi uträtta lite shopping tror jag allt. Hon har ju inflyttningsfest på lördag + firande av sin lillebrors myndighet. Nu ska jag ju jobba till nio på kvällen, men jag hinner iaf dit och fira lite efteråt. :-) Ska väl föna håret nu antar jag. Och fortsätta lyssna på Lasse Stefanz, Barbados, Claes-Göran Hedström &co. Over and out. Hej.

Ps. Ingen av bilderna från i fredags platsar i att läggas upp. Den minst påfrestande bilden av alla föreställer Kajsa i svart skägg som försöker föda barn, så ni förstår kanske var ribban ligger på ett ungefär. ;-)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha! ge mig bilderna, å ge mig ensamrätt på dem!

2008-11-05 @ 11:40:36
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: Beatrice

Fan vad det händer grejer på lille Ica-ettan då. Fubb! Jag vill också ha jobb och pengar! Om nån är sjuk så riiiiiing MIG! och du.. ge fan i min plats i kiosken ;) höhö!

2008-12-02 @ 14:01:34
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0