Duffy - Scared

2008-10-20@10:38:16
 
Gud, vad min mage ska krångla. Är det inte det ena så är det det andra. Nu kan jag inte ens dricka mitt älskade kaffe på morgonen utan att jag ska få helt sjukt ont i magen. It sucks! Thé är ju också gott, men inget går upp mot den där känslan av att vakna som man får av kaffe. Läste lite i nya SOLO imorse, och så ser jag att dom har ett helt uppslag om Markus Fagerwall! Det ska jag spara till ngn gång jag känner mig low och behöver något uppiggande. Nu ska jag hoppa in i duschen. Har varit ute och joggat/promenerat igen, och jag bara älskar det SÅ! Jag älskar det varma flåset mot hakan. Jag älskar hur kroppen blir varm. Jag älskar att låta tankarna flyga runt helt fritt inne i skallen. Jag älskar att i princip vara helt själv ute, förutom några enstaka som är på väg till jobbet eller skolan. Och jag ÄLSKAR att göra och känna allt detta med min favoritmusik i öronen samtidigt.

Hörde på TVn imorse att gröna tapeter gör en harmonisk. Hahahahaha!!!
 
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0