I'm still standing

2008-10-19@10:13:45
 
Åh, blä vilken morgon. Jag går runt halvdöd, med uppknäppt gylf, hickar och mår illa. Dessutom ska jag åka till jobbet om circus en timme. Lyssnar på Elton John's 'I'm still standing' och fantasiåker skridskor med Markus Fagerwall, min nya förälskelse. Åhå, jag orkar inte. Men sen ska jag bege mig hem till Carola och softa. Hon lagar säkert nån gottig mat också, typiskt henne isf. :-) Fredagskvällen blev vild och överförfriskad för många, mig inkluderat. Det blev BMB istället för strike, varför vet jag inte. Grymt var det iaf!! Jag bara önskar att jag inte ska trassla in mig i så mkt hela tiden, det är inte bra för psyket eller själen min. Att mitt rum ser ut som Beirut hjälper inte direkt heller, jag vill ha städat och cleant. Hoppas jag blir piggare på jobbet nu då. Annars blire inte kul för Carola!!! pözzZZzz

 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0