Rubrik

2008-10-09@16:22:25


Hej på er. Har precis kommit hem från en liten roadtrip on my own i Västerås. Var först ner till stan och lunchade med Matilda. Vi smider planer på att starta eget företag, haha. Så fort vi träffas ska vi trigga varandra till en massa saker. Så nu har vi planer så det räcker och blir över om man säger så. Sen åkte jag en sväng till lilla mormor och hälsade på. Vi snicksnackade lite, sen skulle hon ner på kaffe med de andra tanterna, som hon säger. Små gullgummor hela högen. Fast en av dom som såg dåligt körde över min väska med rullstolen, haha. Sen åkte jag vidare till ICA Sjöhagen och shoppade lite tills ikväll när jag och K ska laga korvstroganoff. Mmmm, det är så gott, och det var så längesen vi käkade det. Skit, nu kom jag på att jag skulle åkt till systemet också, men det hinner jag väl senare. När monsieur kommer hem ska vi ner och titta till olja och alla vätskor i min bil, så att allt är påfyllt tills den är besiktad. Då blir det att tuta och köra kan jag lova! Sen ska vi ta en promenad. Jag vet inte var, men hoppas på Rocklunda. Det är så skönt skogigt där. Nu ska jag dricka upp mitt thé, lyssna ännu en gång på Britney's nya och sen krypa ner i sängen med min bok. Åh, älska höst!


   

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0