Städerskan herself

2008-10-16@10:27:18


Slam your body down and wind it all around!

Slam your body down and wind it all around!

Yes! Lyssnar på Spice Girls och städar för fullt. Man blir så städpeppad så det finns inte! Fast nu tog jag mig en liten paus med en kopp engelskt frukostthé och funderar på vad jag ska ha för sängkläder, ha. Jag har dammsugit, dammtorkat, gjort rent speglar m.m. så nu ska jag bara dona lite till i mitt rum och sen äre klart! Sen har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra mer idag förutom att jobba. Kanske fortsätta på Asienalbumet så det blir klart ngn gång och jag slipper ha en massa klipp-och-klister-saker ligga överallt på golvet. Nu har jag ju fixat nytt limstift och allt. Det går åt en väldans massa. Hah, intressant. Hade ju faktiskt tänkt att ta en promenadis, men om det fortsätter att regna såhär blir det nog andra planer. Hörs! Kysskyss.

 


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0