The light over London

2008-10-07@09:41:42

 

Hej hutt hallå! Wzup bitches?! Hemma hos mig är det höst och jag njuter rumpan av mig. Klar himmel och fint promenadväder, himla tur att jag just ska ut och promenera lite senare. Ja just ja, jag har varit i London! Himla fint serrni! Nu är man dock luspank utan att ens ha så mkt saker med sig hem. Men det kostar ju att vara på topp.

Londonsammanfattning: Notting Hill. Paddington. Kramandes med självaste Mr Beckham. Utgång bland 100 negros. Baksmälla. God mat. Äcklig mat. Feltagning av dag/datum/tid (vilket resulterade i 500 spänn i sjön och musikaltittande bakom pelare istället för första parkett). Felvridande av håll på kranen till duschen (vilket resulterade i två dagars iskallt duschande i onödan). Irrande i tunnelbana. Lipplumbers som svider/kliar satan. Piccadilly Circus. Förföljande (och hembjudning på champagne) av en viss Sherlock. Förälskelse i vriden personlighet (också kallad Fantomen på Operan). Benny Hill-charader. En jävla massa Frappuchinos på Starbucks (det du Elin!). Och ja, lite mer saker såklart. Men det där var höjdpunkterna.

Jaha, vad händer här hemma nu då? Nej, ingenting såklart. Men skönt är väl det också kan tänkas. Gud, vilket mongosätt jag skriver på just nu. Det får räcka sådär. Kram,

Ps. Oreo's är gottaste kakan ever.

 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0