Lägesrapport

2008-09-16@08:18:38
Godmorgon. Är uppe med tuppen idag, för jag ska nämligen köra bil nere på Rolands. Fint. Drygt är att vi inte har något vatten (!) idag förrän klockan fyra. Tur hade jag iaf så jag hann koka kaffe innan de stängde av det. Gud vad man är bortskämd med att alltid ha vatten och så fort det försvinner så blir man halvt handikappad. Jaja. Senare på eftermiddagen ska jag träffa min Emma nere på stan på hennes rast för en sen lunch eller fika eller vad det nu blir. Ska bli så roligt att träffa henne, var typ år sen. Och det känns som att hon har mkt att berätta, hur de har det i lägenheten, hur det går på nya jobbet osv, mm. Igår fick jag reda på att jag inte ska jobba något mer denna vecka förrän i helgen. Ovant att vara så här mkt ledig. Men så pratade jag med Jenny och hon ska fixa så jag får flera fasta tider på mitt schema, vilket känns oerhört bra! Då får man liksom lite mer struktur va. Och vet hur man ska jobba i förtid.

Nu vill jag bara bli frisk. Känns som att jag har snor överallt i kroppen, ända nere i halsen upp till huvudet där det spränger av onthet. Mysigt tänker ni. Jag med. Jag orkar inte vara sjuk hela jäkla tiden! Ska leta upp något superpiller som boostar immunförsvaret eller så får jag väl bara knapra Eccinagard (?) varenda dag. Precis.

Och vet ni mer? Igår hamnade jag på någon sida om språkresor och är heeelt inne på att åka till USA och plugga engelska i vår. Några veckor eller så. Skulle vara såååå roligt, dessutom känns det ju som en investering. För jag har ju tänkt att börja studera nästa höst och då kan ju inte lite extra kunskaper i engelska skada. Men vi får se hur det blir med det. Kostar ju en massa pengar och så. Men jag håller tummarna.

Det var det för den här gången. Piiiiiiz out.


ps. jag vill ha JUL! :-)

 

Kommentarer
Postat av: folle

haha. Jul redan ?! needu, tänk vad kallt:P

2008-09-16 @ 13:30:18

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0