Min vecka

2008-09-20@09:21:10





Ja, det där är ungefär min vecka i sin helhet. Med några undantag. Tog mitt förbannat efterlängtade körkort, blev idol-frälst, sprang mest på stan och spelade det roligaste spelet ever - buzz. Vad har helgen och kommande vecka att bjuda på då? Jo, ikväll ska jag jobba, sen ska jag troligtvis ner på stan för att kolla in kulturnatta med Marre. Konstskolan hon går på ska ha öppet hus, så dit måste jag ju. Men sen vill jag till slottet och bibblan och lite till. Värsta mys ju. Vad jag vet så har jag aldrig ens varit på kulturnatta. Åh, jag tror jag ska ha min nya vinterjacka då så jag inte fryser när vi promenerar runt. Hihi. Och så måste jag och Marre snacka ihop oss lite, vi ska ju nämligen till London. Jag har tänkt att vi kan åka 1:a oktober. Om Marre kan. Hoppas. Har hittat ett fint hotell och sen går det ju flyg från Hässlö - supergood.

K och Inger har begett sig till Åland med Birka. Dom ska väl handla alkohol och cigg antar jag. Och käka sina jäkla räkmackor. Haha. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jo, jag ska iaf slå en pling till Anki och förhoppningsvis boka in en tid nästa vecka som vi kan ses på. Oj, juste, imorgon ska jag och Becca och titta på en basketträning och kanske snacka lite med tränaren. Får se om det blir av det här, vår lilla plan, men det hoppas jag verkligen att det blir. Så fort vi blir friska och krya så vi kan ge gärnet!

Jaha, det var inte så mkt mer jag hade att förtella just nu. Så jag önskar er en riktigt trevlig helg! :-)

   

Kommentarer
Postat av: Jonis

Basket? Vi pratades nyss vid men inte ett ljud om basketplaner. haha

2008-09-20 @ 12:03:21
URL: http://attenzione.se

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0