Mysiga september

2008-09-25@08:21:28
 
Hoj hoj allihopa! Wzuuup? Hos mig är det mysmorgon för tillfället. Kom tillsammans med Anki igår på att hösten är grym. Man kan ha fina kappor, sjalar, mysa inne med tända ljus osv osv. Och det var lite vad vi gjorde igår. Vi skulle egentligen tagit en fika men istället åkte vi hem till mig och mös. Jag "fick lov" att skjutsa henne till Friskis där hon hade sin bil, och jag kan bara säga att GUD vad nervös jag blev för att jag bara skulle skjutsa na. Så nervös att jag glömde veva upp rutan efter punkthuset. Vilken tönt man är alltså. Sen åkte vi ner på stan igen mot kvällen och gick runt i lite affärer och köpte med oss sushi hem som vi käkade samtidigt som vi tittade på Idol och Oskyldigt Dömd med Persbrandt. Jättemys vare!

Ja, nu är Londonresan bokad och klar också! Vi blir borta tis-lör. Det enda som är kvar att fixa är att skriva packlista, köpa ett sånt där uttag så man kan ha våra sladdar i deras eluttag. Ja, ni fattar. Och så ska Monica tipsa oss om lite saker eftersom hon nyss kom hem därifrån. Vi ska bo precis bredvid Piccadilly och vi har eget badrum och frukost ingår. Skitbra!

Nu ska jag snart åka ner till farbror Doktor på stan som ska få ta en titt på min högra bihåla. Stackarn. Kan inte vara så mys så som den har betett sig på sistone. Hoppas nästan det är nåt fel, så jag kan få nå piller och det går över. Orkar inte gå och snora och snyta mig var femte minut. Jag ser ut som Rudolf himself.

Förresten så tycker jag det är något konstigt mystiskt weird som ligger i luften. Det händer skumma saker. Igår t ex, när jag promenerade hem från busshållsplatsen, kommer det en flygande tepåse som landar bredvid mina fötter ute på gården här. Jag kollar upp, men det finns inte en kotte ute på någon av balkongerna. Hmm. Kanske Gud som håller på att förbereda mig för London, vem vet?

Piz! :-)
 

Tänk att så här såg vi ut en gång i tiden!

 

Kommentarer
Postat av: folleee

haha, ååh vad söta ni var!:)

2008-09-25 @ 14:46:21
Postat av: anki

hahaha en jävla TEPÅÅÅSE?

2008-09-25 @ 20:51:34

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0