FÖRBRYLLELSE (ÄR DET ETT ORD?)

2009-04-05@10:12:01
Men vad är det här för depp? Tänk att ens mentala hälsa ska vara så beroende av vädret. Skumt, men sant. Jag blir förbryllad över hur väderguden tänker? Först välsignar han oss med strålande sol, sen när man minst anar det, hugger han oss i ryggen och pissar på oss. Antagligen njuter han av skadeglädje lika mkt som alla andra. Nu ska jag dricka några koppar kaffe till. Sen, om kanske tio minuter, ska jag nog ta tag i mitt liv. Det blir ju liksom inget av utav sig självt.


Askalas är grejen.
 

Kommentarer
Postat av: kAJsa

JAMEN jag VET!!! så sjukt irriterande bara för att man är ledig.

2009-04-05 @ 11:19:06
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0