ONCE YOU KNOW YOU CAN NEVER GO BACK

2009-04-03@07:49:23

Haha, det är så roligt. Jag står ju jämt framför spegeln i mitt rum och fixar håret. Och nu har det hamnat en massa hårspray på golvet bakom som liksom lagt sig som en skithal yta på golvet. Går man på den fläcken med strumpor så halkar man till ungefär 99% av gångerna. Bara det är ju roligt tycker jag, så jag har inte torkat bort det. Men så häromdagen när Kenneth kom till Ettan och vi skulle handla efter att jag hade jobbat så utbrister han: "Vad fan har du gjort i ditt rum?!" Och jag fattar ingenting. Han menar då på hårspraysfläcken som han nu också upptäckt tidigare på dagen när han skulle in på mitt rum och hämta modemet. Han hade halkat till och nästan tappat det i golvet, modemet alltså. Haha, jag tror jag garvar ihjäl mig! Men det gör inte han, utan han tycker att jag ska torka bort det fort som ögat så det inte händer någon olycka. Och igår kväll när jag kommer hem, helt slut och borta efter en låång jobbdag, och ska gå in med min mat så halkar jag till som bara fan och lyckas precis rädda tallriken, men glaset med fun light skvätter till och åker ut över hela golvet. Hahahaha, jag skrattar så jag får så ont i magen att jag nästan dör!!! Nu är det liksom både fun light och hårspray över hela golvet och det är svårare att hitta spottar utan hala ytor än med dem. K bara kollar på mig som om jag är totalväck och han grymtar till, men jag, jag skrattar än!!! Ibland behövs lite extra spänning i tillvaron.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är rolig du vickan! ;D

2009-04-03 @ 17:32:26
URL: http://follee.blogspot.com
Postat av: kajsabajs=)

HAHAHAHA!!

2009-04-04 @ 20:19:01
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0