SNARK

2009-04-06@13:09:16
Jag bara sover. SOVER. sover. SoVeR. Det finns ingen hejd på det! Tvärtom mot förut kan jag nu sova när som helst, var som helst och hur som helst. Tillochmed sittandes, som det visades prov på i helgen, fast det inte riktigt gills. Jag fick en slags tankeställare när jag häromdagen vaknade av att jag dundrade in huvudet i min betongvägg med näsan före (det gjorde förjävla ont) och tänkte att nu får det vara nog! Inget mer överdrivet sovande. Men det var lättare sagt än gjort. Och nu (klockan är ett, folk är utomhus och har roligt, solen skiner, jag borde dessutom VERKLIGEN packa) är det dags igen. Några timmars sömn nerbäddad med solen inträngandes genom fönstret. För jag. Är. Så. Trött. Godnatt.


 

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

ojj vad har hänt med dig? :P

2009-04-06 @ 13:32:20
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0