HIMLEN ÄR EVIG OCH FULL AV ASTRONAUTER

2009-04-18@11:32:05

Nu har den funnits där ett tag, den där känslan att det börjar bli dags att ta tag i saker och ting. Blev påmind av Sara igår att jag faktiskt snart bott här i en vecka nu. Och jag sover på golvet, handfatet luktar svett (?), micron uppfyller sin funktion nere på golvet och i kylskåpet är det enda som finns att skåda sojamjölk, ägg och extrarökt skinka. Time to shape up! Måste få upp gardinstänger, skaffa stolar och RÖJA UPP. Men det får bli imorgon. För idag har jag fortfarande kvar kramperna i magen som dök upp igår morse. Alltså, fick bokstavligt talat krypa till toan och kämpa för att inte spy eller ringa 112 av värken. Väldigt skumt. Ena stunden värker det satan, andra säger det poff och så är det borta. Vet inte om det är så bra, men jag pumpar magstackaren med Ipren för att stilla smärtan för stunden. Nu ska jag snart träffa Elin och sen ta bussen ut till Hökby på lite fika hos M&M. Ser ut att bli en fin dag idag!


 
Utflykten med Kajsa till Gesala härom dagen kan vara den roligaste ever. Har man en vän som hjälper en att knöckla in en omöjlig cykel i baksätet och sen sitter hela vägen hem och håller i ett rep för att bakluckan inte ska flyga upp - då, då kan man skatta sig lycklig!
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0