GET READY TO JUMP!

2009-08-05@09:26:48
Morsning!

Madonna live från the Confessions Tour, brabra. Kajsa den fuskisen ska se henne live på riktigt snart. Jag sitter här med mina kokta-ägg-mackor. Frukost brukar vara hyfsat trevligt tycker jag, men idag går det segt för äggskivorna att nå magsäcken. Måste ringa Thomas på Verner Andersson och kolla om parkeringsplats. Det är lite att fixa med innan en flytt märker jag. Men det är ju lite av tjusningen. Alltså idag kan det inte bli annat än en tokrolig dag. Vi ska liksom spela beach volley. Ja, beach volley! Herremin. Och sen kubb och brännboll och sånt, men det är ju inte lika skräckinjagande. Hoppas det blir med en sån där mjuk barnboll för jag är inte vidare sugen på stenhårda bollar som kommer flygandes och som med största sannolikhet ger en en massa blåmärken. Speciellt inte när Elin smashar. Huga.


The Queen of Pop in Jelly Beans
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

OJ ja! De smällarna har jag känt på. Pax på va med i elins lag!! Ses snart :D TJOHO

2009-08-05 @ 12:28:47
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0