HUR FINGRARNA SÖKTE, HUR LÄPPARNA LOG

2009-12-09@18:45:06
Herregud, vilka intensiva dagar det har varit den här veckan. Somnade 20:30 (!) igår kväll och vaknade 08:14 imorse. 08:15 skulle jag vara hos Conny. Shit shit shit. Lyckades iaf pallra mig dit på en kvart utan vare sig dusch, frukost eller kaffe. Blev en smått skrämmande bilfärd dit och jag tycker verkligen synd om Conny som blev tvungen att se mig i det tillståndet. Men sånt är livet.

Och nu ska det packas. Fick nyss uppgifter om att 04:10 imorgon bitti kommer avfärden gå från Vitmåragatan 10 med destination Ullared och Gekås. Har fått strikta ordinationer om att packa så extremt lite som det bara är möjligt eftersom att allt vi handlar ska få plats i bilen hem. Så det blir det nödvändigaste: tandborste, deo inför allt runt-kutande, kortlek, påslakan som ska agera sovsäck och presentsnöre att märka kundvagnen med så vi vet vilken som är våran. Det är tur att det är två erfarna Ullared-besökare jag åker med, så jag vet vad som är viktigt att packa ner. Haha, det här kan ju verkligen bli hur kul som helst!


Förresten.
Fyfan, vad duktig hon är, den där Maria. Och jag är stolt som en tupp över na! <3
 


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

vem ska det vara? :-)

2009-12-09 @ 19:19:41
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: myrran

en tupp!

2009-12-09 @ 21:31:00
URL: http://sumthing.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0