ULLA-TO-THE-RED

2009-12-12@10:41:50














4 AM i torsdags bar det av - herrejäklar vilken händelserik resa! Kan berätta att Ullared är precis så crazy som man tror, haha! Nu är vi hemma igen, många tusenlappar fattigare, men många många fulla kassar rikare innehållande allt ifrån kastruller till partyhattar och takljuskronor. Vi har hjälpt till med att starta bilar, träffat självste Morgan och Dag-Otto samt provat lösvaginor. Den här trippen kunde inte ha blivit bättre! Och igår var jag på julmysafton med en massa god mat. Alltid lika roligt att träffa tjejorna!

Nu: uppackning! Jättespännande eftersom jag inte kommer ihåg ens hälften av allt jag köpt :-D
 


Kommentarer
Postat av: J

Haha, ni sprang på Morgan! Eller jagade efter honom som ett vilt byte!? Han ser verkligen ut som en stackars drogad gorillahanne :S

2009-12-12 @ 20:11:03
Postat av: kajsa

HAHA!! Jag blev rädd för mig själv!! Satt jättenära datorn å scrollade neråt å så BANG en läskiga jag!!

2009-12-14 @ 11:11:29
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0