Helg

2009-02-02@09:53:05
Fredag: Jobb till 22.15. 22.30 är jag hos Kajsa, festen har börjat. Sen går det utför som många gånger förr. Men festa kan vi, allihopa. Det är ett som är säkert!

































































Lördag: Pallrar mig berusad till jobbet. Är det olagligt? Anyhow. Har roligaste dagen på jobbet ever med Mona. Jag har stickningar och domningar i höger arm och hand när jag sträcker på den, så hon övertalar mig att ringa citypraktiken för att kolla läget. Men det var ingen stroke. Jag kanske har sovit på något konstigt sätt? Snarare festat på något konstigt sätt tänker jag. Efter jobbet promenerar jag ner på stan och köper med mig chips och Spicy hem. Tittar på Miss Secret Agent 2, den är lika dålig som man förväntar sig. Sandra B är OK dock.

Söndag: Brunch och stan med Marre. Godaste ever. Sen åker vi hit och tittar på Let's Dance. Vi blir frälsta av Morgans dans och rörda av inslaget om Maggan. Sen bär det återigen av till jobbet. Inte alls lika kul som dagen innan.

Måndag: Sitter här nyvaken och SEG. Vill ut och springa men ser att det är 4 minusgrader. Fan också. Då får man ont i lungorna när man flås-andas. Då får det bli träningscykeln. Och städa så det är fint när K kommer hem inatt! Fjorton sköna FF-dagar till trots saknar jag honom. 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!



Har fyllt på bloppisen med partykläder, kika in!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html





Kram

Postat av: follee

haha, tänk. jag kommer inte ihåg ett enda av dessa bilder.. hu. :P

2009-02-03 @ 11:28:25
Postat av: follee

förresten, hur fan tog vi det där gruppfotot?!

2009-02-03 @ 11:30:00

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0