Because I can

2009-02-04@09:18:28
Oj, vad morgontrött jag var idag. Idag ska jag jobba lite extra (pengar till Berlinresa, yippi!) men jag ska också betala räkningar, titta på Semestersvenskar + Made in Sweden och måla naglarna. Det där top coat-lacket jag köpte förut har revolutionerat min vardag! När man målat klart i den färg man önskar sveper man bara på ett lager av det och inom ungefär två minuter är det helt torrt och oklibbigt. Hur klarade jag mig utan det before?
 


Kolla den här bruden och bilden i sin helhet. Jag hittade den på Facehunter eller The Sartorialist och fastnade direkt. Hon ser så skön ut, som om hon varit ute kvällen innan och är på väg hem från sin lover. Fotografen sitter ju typ på en bike och fotar också? Väldigt Paris. :-)
 

Kommentarer
Postat av: kajabaja

Ja gud vad jag håller med dig om bilden. Bara fastnar!! vad är det för wonderlack? du får visa mig sen! Schager på lördag mannen?

2009-02-04 @ 14:48:18
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0