Baby, I can see your halo

2009-01-23@09:26:31



Tjo ba! Äntligen fredag. Ikväll beger jag mig till E-tuna. Om jag hittar. Inger och jag ska ha myshelg. Gå ut med hundarna på långpromenad, kanske åka till Tuna Park, laga god mat och bara ha det bra. Leopold skulle också vara hemma så då får jag säkert hjälpa honom med hans jakt-hemsida också, som vanligt. Men det gör jag så gärna. Igår fick jag ett paket på posten! Gud, det är så roligt att öppna paket. Det innehöll en highlighter, två nagellack och en fotkräm från Mario Badescu från eleven.se. Dom har bra roliga saker där. Och så trotsade jag mitt horoskop och köpte en trisslott även fast det stod att jag inte skulle vinna något. Men tji fick det, för jag cashade in 25 spänn. Helgen är räddad. Nu ska jag snart åka ner en snabbis på stan, sen blir det hem och städa undan lite, packa och käka lunch. Och så måste jag tipsa om en svinbra låt; Halo med Beyonce. En sån där dänga som är bra heeeeela låten igenom, nivet. Introt, sången, texten och soundet. Man blir bara så LUCKY!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Den sittandes eller den med flätan? kram

2009-01-23 @ 09:32:47
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

okej. Ahh den har jag ju inte fått hem än. Men den borde komma nästa vecka och den får jag fler utav. kram

2009-01-23 @ 12:17:06
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej!



Vill bara tipsa om min bloppis-blogg där jag säljer nya och fräsha plagg för en billig summa. Så skynda fynda. :-)



Kram Rebecca!

2009-01-23 @ 13:42:28
URL: http://rebeccalovesyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0