Berlin baby!

2009-01-27@22:46:58
 
Då var denna dagen snart slut. Lite sad eftersom den varit så bra. Tog sovmorgon imorse utan att ställa väckarklockan (!) och en morgonprommis. Städade undan lite på rummet och donade. Sen hörde jag lösa rykten om att Kajsa irrade runt på stan, så jag drog mig ner dit jag med. Vi kikade i affärer och käkade en mysmiddag på Gränden. Nu har jag precis tittat klart på de senaste avsnitten av GG och sitter här med thé och tända ljus. Det kan inte bli så mkt bättre just nu känns det som. Jag känner en sån sinnesro.

Nu längtar jag bara tills vi ska till Berlin i slutet av mars någon gång. Vi ska festa varenda dag, shoppa i häftiga second-hand-affärer och gå runt i helcrazy kläder. Det blir något det. Sex partysugna tjejer i ett rum, i en av Europas ballaste städer kan inte bli annat än klockrent. Även fast jag ännu bara känner hälften av dem. ;-)


Nu ska jag plura lite på en ny design till min kära lilla blogg. Det tycker jag att han förtjänar!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

AH YES!! Jag kan inte berga mig!! SHIIT, vad kul vi ska ha!

2009-01-28 @ 13:19:31
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: j.f

vilka ska du åka till berlin med? :D

2009-01-30 @ 12:12:16

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0