Circus

2009-01-15@09:57:07
Godmorgon! Ska till min shrink om en timme. Undrar om hon har något viktigt att prata om. Jag känner inte direkt att jag har det. Men hon lockar väl som vanligt ut en massa aggression ur mig som jag inte visste fanns. Och lite andra saker också, säkert. Sen ska jag dra mitt sjuka arsle till Nautilus gym med Elin. Ska boka sån där test-träning med nån snubbe som frågar vad jag vill ha ut av träningen, var jag vill bygga muskler och bla bla. Men det blir nog bra. Är sjukt träningstaggad nu, ska bara bli kry, sen jävlar! Och shoppingsugen. Måste hitta den där snygga blå rocken jag spanat in från H&M. Och en kofta. Beige kanske? Det lär ju kommit in en massa kul saker sen sist man flängde runt på stan, vilket var rätt så längesen. Förresten verkar det hända en jäkla massa saker när man är borta. Center och Plopp har kommit i nya smaker, t ex.
 


 

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

haha center och plopp. du är så söt vickeli-vick!

2009-01-15 @ 10:33:28
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0