Nystart

2009-01-12@12:47:44
 
Honey-blogg, I'm home! Uppackad och allt! Stolt stolt. Nu är det ju ett tag sen det blev nytt år, men jag tänker såhär att det inte gills för oss som inte befunnit oss hemma vid tolvslaget. Så idag börjar min NYSTART. Det är inte helt bestämt än vad det innebär, men jag lovar att det är åt det bättre. Bara vänta och se. Jag lovar att hålla er uppdaterade.

Kollade nyss igenom alla bilder. Alltså, jag är stum. Totalt helroligt. Ska posta en hel bunt sen, helt ocensurerade. Så lite halvvarning för dem, för de som är känsliga. Nerå, skämt och sido.

Igår var jag på födelsedagskalas hos numera 21-åringen Kajsa. Det låter ju faktiskt mkt äldre än 20. Och hon har grymmaste året framför sig den tjejen. Det vet jag. Dessutom har hon roligaste och skönaste familjen också.

Nej, nu ska jag gå och titta om vi har några ägg, då blir det nämligen champinjonomelett. Men det tvivlar jag på. Och då blir det PIZZA. HEJDÅ. :-)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh sötistötis!!=) Vet du vad? Jag vill höra lite mer om er resa! Hann inte med så mycket. Du får höra av dig när du är ledig då:) PUSSI

2009-01-12 @ 23:23:11
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0