ETT REGN SOM BLÖTER NER NATT SOM DAG

2009-07-16@10:19:55


De här fossingarna spenderade jag eftermiddagen och kvällen med igår. Nåväl, deras ägare iaf. Jag följde med A-K och Ken till Media Markt för att titta på mobiltelefoner, men vi fastnade mest för alla de söta supersmå datorerna som var och en av oss skulle vilja lägga vantarna på. Det blev varken telefon eller dator inköpt utan istället beslöt vi oss för att köra en grill-minigolf-och-kubb-kväll. Våra planer höll på att gå i stöpet när det började spöregna och folk bangade ur, men (tack vare Kens entusiasm?) hamnade vi till slut på Djäkneberget med portabel grill, korvar, kotletter, potatissallad och filt i högsta hugg. Ingen kubb eller minigolf blev det men vi hade turen att få livemusik från dansbanan till maten. Folk buggade som bara den och jag fick några frågande och snea blickar från sällskapet när jag sjöng med i nästan alla låtar. Men vad kan jag säga? Dansband for life!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Yes Dansband it is baby!

2009-07-16 @ 10:56:12
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0