FAVORIT-GODISAR

2009-07-03@09:46:53
 
Här kommer lite favoriter från vår underbara trip till Båstad!
 

Redo för avfärd!


6 timmars bilresa utan ac är minst sagt HETT.


Äntligen framme!


Vackra vackra Båstad.






Farmor och sondotter.






En rolig syn. Han kämpade på bra däri.


Sveriges godaste räkmacka?


Båstad är en blåsig stad. Knappt så vi fick behålla salladen på tallriken ;-)


Sommarfrukost med färska bär!




Suntrip-orkestern.


Och deras fanclub?


Spegelbollar!


Vi är lättroade. :-)


Skitsnacks-hänget!


Trots alla avancerade show-offs...


Kammade jag lätt hem segern. Ni ser ju bara sving-känslan jag har i kroppen.


Slushis.


En kassörska gick på att jag var gravid och att vattnet gick. När vi berättade att jag bara var gravid med en pizza blev hon besviken. :-p


Krabbis.




Bye bye, Båstad. ;-(






I hope to see you again soon!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Same same :-) Vad annorlunda marres stil har blivit :-)

2009-07-03 @ 12:29:11
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: JF

Åh, vad under-under-underbart ni ser ut att haft det! :D

2009-07-03 @ 13:13:36
Postat av: Marre

jaa(= ja har ju växt ut heta tänder på mig själv(=

2009-07-04 @ 12:16:09

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0