GOD, GIVE A LITTLE LOVIN'? THE MONEY IS IN THE OVEN

2009-07-21@11:57:24


Kom precis hem från morgonjoggen. Fan, vad jag joggade, rent utsagt! Jag har nog aldrig joggat så hurtigt förut! Jag joggade nästan hela vägen! Regnet föll så skönt i mitt ansikte också, inte öste ner som det gör nu. Perfekt tajming alltså. På något vänster kom jag nyss in på min gamla blogg jag hade förut och nu har jag suttit här och fnissat för mig själv ett bra tag. Jag var rätt rolig där en gång i tiden! Nu ska jag duscha, peela och smörja in min torra kropp. Gud, så skönt det ska bli! Sen tänkte jag att Elin skulle svara på mitt sms så jag kan tvinga ner na på stan för en liten fika. Men innan det måste jag hem till Råby och hämta min post. Kenneth nämnde något om ett handskrivet brev och ett från E-tuna. Mkt spännande.
 


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0