I JUST WANNA HEAR YOU SINGING IN MY CAR

2009-07-12@15:22:47
  Jag vågar knappt tänka det av rädsla att det då ska försvinna, men jag mår så bra just nu. Jag känner lugn, tillit och yada yada, allt det där ni vet. Och jag tänker bannemej njuta av det, för blir det andra bullar så blir det. Inget att oroa sig över nu alltså! Har spenderat nästan en vecka hemma hos M&M i Hökbyn, och jag säger er, det är rena rama rehaben för själen. Det finns inga bättre människor på denna jord och de har hjälpt mig så sjukt mkt. Tusen tusen tack, kära. Veckan har varit fin. Läst som en tok, käkat mums-god mat, varit ute på promenader, spelat basket i ösregn med Marre, kommit in på högskolan, skrivit kontrakt på min första helt egna lägenhet, jobbat lite och umgåtts med några av mina söta vänner. Ikväll ska jag och Elin på bio. Vi skulle se Baksmällan, men det blev Brüno istället efter lite övertal från Elins sida. Hon måste tycka att han är skitrolig den där Sacha, eller vad han nu heter, för hon gapskrattade i telefonen bara av att höra mig kolla på trailern, haha. "Det blir nog bra." Nu ska jag göra mig iordning, sen hoppa upp på cykeln mot Ettan och handla. Första gången på typ en månad som jag kommer handla annat än kaffe och toapapper för nu ska det lagas mat här hemma framöver! 
 

Back in the days :-)
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Åh vilket härligt blogginlägg, blev lite lycklig i själen av att läsa det! Ses snart gullsan

2009-07-13 @ 22:20:54
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: JF

Åh, vad kul att du kommit in på högskolan, och att du hittat en lägenhet!:D Vart ska du flytta? :) Puss på dig

2009-07-14 @ 14:27:40

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0