KEEP CRYING THOSE PURPLE TEARDROPS OR MOVE THE FUCK ON

2009-07-26@14:23:42
 
Hojs! Inatt var jag ute i Karmansbo på besök. Ett välbehövligt besök för jag har ju saknat K&I så mkt. Inger är nästan världens roligaste människa. Väldigt rolig iaf. De berättade om den dramatiska tömningen av utedasset och Inger kunde knappt berätta för att hon skrattade så mkt. Sen höll vi på att kikna av skratt igen när vi skulle kolla på film och dvdn strulade. Jag kan inte riktigt förklara det roliga, men ibland blir det ju sådär när man är några trötta människor med samma dåliga humor. Synd på filmen bara, för det var ingen mindre än Twilight och den är ju alltid synd att missa när tillfälle ges. Nej fasen, nu måste jag dra mig mot Ettan och stänga kiosk-fan. Jag vill inte. För det är ju mys-söndag idag, då ska man inte vara på jobbet! Först måste jag bara lyssna på Brittans Shattered Glass några gånger till. För den är så bra!
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0