"ÅH ÄLSKLING, DU SER JU UT SOM ETT MONSTER"

2009-06-13@15:51:50
Härlig kommentar sådär inpå småtimmarna. Gårdagskvällen blev vild, vildare än jag kunnat ana. Och då hade jag ändå anat att den kunde bli vild. Balansinstabilitet, tupplurer på golv, Fia med knuff-hutt, nerrivning av sängdraperi, Cosmopolitan-spray i munnen, obefogade raseriutbrott angående ölburkar osv osv. Ja, Jai Ho!

Idag njuter jag av att bara vara, inga måsten, och det är helt otroligt skönt. Har läst kvällstidningar, kollat på sista avsnittet av DH (helt gastkramande, finns inget bättre, böl böl!) och gjort mitt bästa för att rädda det stackars-sate-matbordet (tyvärr utan vidare resultat).

Men hu, jag har verkligen inget att skriva om.
 

Jag saknar Kajsis. Måste slå na en pling!
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha:D snygg´bild madame! Min sötaste vickpick!! Tack för idag och igår förstås ;) hhihiahahha! TU SEXY SCHWEIN!!!!!! (ellerhurmannustavar)

2009-06-14 @ 01:28:57
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0