HONESTLY

2009-06-15@10:36:41
 
Åh, imorse vaknade jag med ett ryck och kom på att fan, om två minuter går parkeringstiden ut. Upp och ner i pyjamasen och sen 80 jävla kronor för att stå kvar till 15:49. Jag blir tokig på alla jävla pengar jag slösar på parkering på den här jävla gatan!!! Känner för att sälja bilen, sätta sprätt på sparpengarna, ta ett lån och köpa en fetinglägenhet för hyresrätterna växer ju inte direkt på träd om man säger så! ARHGGHH. Men nu ska vi inte vara såna. Positivt positivt! Ja... igår såg jag en bild på en chockrosa smoothie som såg så gottig ut så nu har jag gjort mig en egen, fast chockgul. ASGOD. Kan vara bra att lägga till på CV:et: bäst på att göra smoothies. Yes.
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0