SOM EN SOMMARMORGON

2009-06-03@11:16:23
 
Godmorgon. :-) 

I lördags var jag ju på 50-årskalas i Stjärnvik och nu visar det sig att det blir ett 50-årskalas på lördag igen! Med nästan exakt samma gäng, fast denna gången ska alla ta bussen till Dalarna! Hihi. Det är Marie som fyller och hon ska ha fotbollstema, spännande! Blir säkert match också, och det är ju extra spännande, speciellt för mig eftersom jag är nästintill bollrädd och knappt vet hur man sparkar på en fotboll. Men det gör väl detsamma. :-)
 

I lördags när vi kommit fram var hundarna törstiga i värmen så dom fick lite Ramlösa :-)


Line och hennes papi Ingemar fixade lite dansmusik


som dom tog en svängom till!


Annikas fina blomsterkryss som Inger egenhändigt skapat och jag fixat musiken till!


Vi satte upp ballonger


och dukade i världens mysigaste bygdegård.


Sen fixade jag och Line bålen


som vi spetsade med Vanlig Vodka. Kolla älgen Marre ;-)


Myspys i solen!


Annika blev superglad över melodikrysset och vann överlägset! ;-)


Allt var så himla mysigt! Och till fikat fick vi tom trubadursång!


Och nu är det alltså söta Marie, Lines mamma, som vi ska fira! Kommer bli så great!! :-)
 

Kommentarer
Postat av: Marre

håhå ja såg älgen:D

hihi ja kommer ihåg när du stogi mål i fotboll och gjorde självmål när du tappa bollen bakom dig:D

2009-06-03 @ 11:54:19
Postat av: JF

Åh så mysigt ni ser ut att haft det! :D

2009-06-07 @ 13:57:33

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0