OH MAMA CAN'T YOU TELL

2009-05-05@09:51:33
Godmorgon!

Om två timmar ska jag ner till optikern på stan och checka läget med linserna mina. Har ju fuskat lite, och skulle egentligen gått dit för tre veckor sen (!) men som mkt annat har det inte blivit av. Bättre sent än aldrig. Det blev nästan storhandling igår efter jobbet. Två stora och tuuuunga kassar mat på varsin sida av styret, men det gick! Och vilken känsla! Att bara lufsa runt där bland hyllorna och titta på alla varor och ba: "Hmmm, det här ser gott ut, det vill jag ha! Men hmm, Kenneth gillar ju inte det hära. Nej men just det! Han ska ju inte ens ha!" Hihi. Och jag älskar att kylen och frysen äntligen är helt packade med en massa gottis-mat! Då blir jag laga-mat-taggad! Men det var knappt så att jag hann. Skulle slutat kvart över nio, eftersom de ska dra ner så mkt som möjligt på personalkostnader, men de fattar inte att det är helt omöjligt. Kö ner till pantmaskinen och så ska jag bara vandra förbi kön där och vinka hejdå? Skärpning skärpning. Men en rolig sak: vi har en tävling på jobbet den här veckan. Den som får flest kunder att skaffa spelkort vinner. Vet inte vad dock. Men huvudsaken är att jag leder! Tjoho!

Nu spelar jag Lili & Sussies Oh Mama tusen ggr på repeat här. De borde ha fortsatt att köra på den gamla stilen, de var ju hur coola som helst!
 



 

Kommentarer
Postat av: jf

Haha, vaa! men guud, Ja det är så himla fin! lyssnade på den i helgen när vi åkte all bil:P sen sitter den i! ;D pussss!

2009-05-06 @ 07:52:54
URL: http://follee.blogspot.com
Postat av: kajsbajs

Ja de var sjukt snygga! Sådär ska jag också se ut när jag blir stor! Har du vaknat än eller??

2009-05-06 @ 13:13:42
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0