READY FOR THE FLOOR

2009-05-04@11:04:29
 
Hej.

Ny dag och ny vecka. Det här blir nog en lugn vecka, men inte mig emot. Massor med jobb, "möten", och så har jag tänkt bocka av en hel del saker på min att-göra-lista! Det känns inte som hela världen att det är ruggigt ute idag också. Då kan man mysa inne utan dåligt samvete! Och jag ska försöka mig på att sätta upp dom där jäkla gardinjäklarna och draperiet, skriva matköplista, handla maten, vattna blommorna, lägga upp en budget, läsa söndagsbilagorna och fortsätta titta på fyran och Malou. Det blir fint! 
 

Kotte Grön och Font Vella!
 

Kommentarer
Postat av: marre

HAHAH <3 ja kommer inte ihåg ditt andra namn=(

2009-05-12 @ 18:20:13

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0