A LITTLE EXCITED, A LITTLE IN PAIN

2009-11-15@11:55:13



Dagens städ-outfit. Det ser ut som en svinstia här hemma och jag försöker verkligen städa samtidigt som jag haltar runt som nån jävla farbror Melker. Sandra, tack vare dig luktar 2/3 av min lägenhet vin. Tack, mycket mycket tack! Ska åka och hämta julpynt hos Kenta K sen. Måste verkligen försöka sno med mig julslingan så jag kan ha den i mina Elgot-horn. Och nu - endast en vecka kvar till New Moon! Åh, pirrigt pirrigt!

"You wear them so well, those innocent eyes. You're putting on a wonderful disguise. I want you so bad, I'm pushing my luck. It feels like being hit by a truck. This is no place special, don't know why I came? If someone's got a minute, do please explain."
 


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0