ÖGON SOM GLITTRAR PÅ JIMMY DEAN

2009-11-04@15:01:10

 
Hej hopps.
Nu sitter jag här igen. Kladdig om munnen av all spaghetti och köttfärssås. Yummi. Idag har jag turen att få träffa två kära vänner, Beccs och Mr Eriksson. Becca och jag ska till IKEA så jag äntligen kan få köpa det där jävla soffbordet jag planerat att köpa i flera månaders tid. Blir spännande att försöka sig på att skruva ihop det sen!

Helgen har varit bra bra bra. Fredagen var freaky friday med världens bästa Line och världens bästa Sandy!

 

Världens bästa Line.


Världens bästa Sandy.


Och jag som visar på tok för mycket.


Sen åkte vi till Kajsa och förfestade med några ascoola indier.


Sen som vanligt när kameran varit med ute, så förekommer det några bilder som man tvekar på att lägga upp. Men med den här är jag bara tvungen. Sandra påstår nämligen att hon inte "var så full". Hah!
Ni ser ju på kontakten från taket att den varit någonstans blött. Och när man dansar så vilt som hon gjorde i fredags är det faktiskt lätt hänt att den doppas i glaset.

Det finns nog ingen roligare människa på jordklotet :-)
    


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0