ÖPPNA DINA ÖGON FOR GOD'S SAKE

2009-11-09@07:15:01

Morrn morrn!

Nu är det lite bråttom här. Måste slänga i mig gröt-fan och sen trampa ner till stationen för att sedvanligt åka till skolan. Idag står grupparbete på schemat. Lite jobbigt med cyklandet, för mina fötter är sönder-jobbade sen i helgen. Men vi (jag och min sköna flum-grupp) ska idéspruta oss fram till några asbra "weekend-paket" som vi ska försöka sälja till en nisse från Eskilstuna Marknadsföring. Det kan bli hur spännande som helst!

Jag är lite putt, för min kära Carola ska flytta. Till jävla Kiruna. OK att hon har sin familj och sitt nya lilla barnbarn Texas där, men jag då, HALLÅ!? Jag kommer ju sakna min lilla rockabilly-morsa. Men hon har tvingat mig att lova att jag ska komma och hälsa på, så jag får väl ta och se fram emot det då. Suck.

Sen har min brud Beccs dragit till Arlanda, och kanske redan till Egypten. Hon var in på jobbet igår, nervös som en liten gris. Hon fattar inte hur underbart de kommer få det. Neeeeeej, jag är inte bitter, bara förjävligt avundsjuk.

Aja, jag ska iaf ha en superduper-helg jag med. Med den här bruttan, som är så förjävla snygg, jag vet, men hon är MIN, och bara min. Sådetså.


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0