WHO KNEW

2009-11-10@14:57:12
Förvirrad dag det här!

Vaknade sju och gick och la mig igen. Sen vaknade jag ett. 13:00! My god, inte bra. Nu är jag seg som en för gammal dumle-kola. Jag måste tvätta, skriva inbjudningsbrev, renskriva målgruppsbeskrivningar och koncept samt duscha. Luktar fan löksoppa här inne. Jag har en läbbig granne. Han berättade för mig på jobbet att han och hans fru allt har koll på mig från deras fönster en våning över. Att de ser mig när jag är ute och röker och dansar för mig själv. Nu sitter han nere på parkeringen hukad bakom en bil och gömmer sig för någon? Weird old man. Ikväll ska jag till Carola. Det ser jag fram emot. Jag ska snyfta i hennes famn om livets jobbiga, sen ska hon göra mig på gott humör med god fika och skitsnack i tv-soffan. Nu blir det hallon med mjölk.

Peace.



 


Kommentarer
Postat av: myrran

åååh dendär kärringen de va hon som glodde på mig:@

2009-11-10 @ 22:15:11

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0