DANS MED SVÅRA STEG

2009-10-03@17:04:57


Hej.


Jag vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg. Men nu har jag fallit för Lars ordentligt här, så han får inleda.

Men fy fan vilken grå dag det faktiskt är idag. Bildligt och bokstavligt talat. Har iaf varit iväg och köpt strykjärn, skrivare och mobil. Men mobilen saknar täckning och skrivaren usb-sladd. Min vanliga tur alltså. Fan, vad trött jag blir! ÅÅHHHGHGHFGFF-RR## jag är så trött på en massa saker. Lättirriterad, negativ och TRÖTT. Och inte fan orkar jag plugga heller. Skoltrött efter bara ett par veckor, det är fint det!

Nej. Jag måste få lite styrsel på den här dagen och kvällen. Kanske tar till flaskan iaf? 
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Om du tar till flaskan, är du väldigt efterlängtad att va med oss :D;)

2009-10-03 @ 17:48:12

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0