DOBI DOBI DAM DAM

2010-04-12@08:02:50
Hjärnan satt mig i en Jumbo och jag landade på Kennedys mark. Ändrade klockan, tog en taxi, frågade föraren om han visste var hon fanns? Han släppte av mig och sa bara: "Ta en promenad". Två röda läppar på 42nd street sa: "Kom med mig, jag är den som du vill ha". Men jag vill ha den där flickan i en Cole Porter-sång. 

Kom tillbaka i november efter Rio, Rom och Rotterdam. Köper tidningar och ringer runt och läser små annonser när jag kan. Mina gator ligger kalla och grå. Det finns ingenting att tveka på. Jag måste hitta henne, henne han sjöng om i den filmen jag såg. För jag vill ha den där flickan i en Cole Porter-sång. Bara känna den där flickan i en Cole Porter-sång.

Dobi dobi dam dam. Dobi dobi dam do.


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Ofcourse NOT! You and me at the grytawiet! Baby where's the pictures?

2010-04-12 @ 10:45:15
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Marre

fyfan va fin=(

2010-04-12 @ 20:18:13

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0