I'M ON A BOAT, MOTHERFOCKER!

2010-04-23@08:33:48
Plötsligt blev jag en skitlycklig tjej. Jag får nämligen 5000 kronor mer i lön än väntat! Hallelujah! Det måste nästan firas, ska bara komma på hur! (Nej Rebecca, inte utgång.) ;-) Nu ska jag strax ta en sväng till Conny-boy, sen blir det en promenad i solen. Efter det ska jag klura på något mysigt smultronställe att marknadsföra i min broschyr. Bra idéer tas tacksamt emot! Ska dessutom försöka brainstorma på lite kampanjidéer mot nedskräpning i vårt avlånga land och läsa om projektplanering i Lillemors bok. Allt det här kommer bli med båt-låten i bakgrunden. Är helt såld, och det är totally Malle-Frasses fel! ;-)



Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha YOU are welcome! :D

2010-04-25 @ 11:46:15

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0