L'AMOUR TOUJOURS

2010-04-02@10:04:05

Tjoho! Underbara sol, underbara morgon! Jag dansar runt som ett freak till Gigi D'Agostino, dricker kaffe, kedjeröker och bläddrar i nya ELLE om vartannat. Gårdagen vart inte alls som planerat, men still en sjukt rolig dag! Det blev varken alfapet eller vinpimpel, utan istället sushi, flytt, lek i solen utan ytterkläder, alldeles för mycket shopping och en hel drös med aprilskämt. Alla som försökte lura mig lyckades. Jag blev till och med lurad av en icke-levande varelse - min klocka. Den hade stannat så jag lurades till en lite väl lång sovmorgon. Till och med Marre som hade varit ute dagen före var uppe före mig.

Idag ska jag på påsklunch hos M&M, sen ska jag jobba. Och imorgon, då jävlar, blir det P.A.R.T.Y! Är nästan för taggad, om man nu kan vara det. Först stan med Emma, efter det middag hos Becca och sen en hejdundrande utgång. Det kan inte bli annat än sjuuuuukt bra!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

I agree!

2010-04-02 @ 10:53:22
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0